Головний старшина батальйону.

Головний старшина батальйону в мирний і воєнний час відповідає за забезпечення командира батальйону та його заступників інформацією з питань проходження військової служби військовослужбовцями рядового, сержантського і старшинського складу, за координацію діяльності головних сержантів підрозділів батальйону, надання пропозицій командирам підрозділів батальйону з питань професійного розвитку, просування по службі та з інших питань проходження військової служби військовослужбовцями сержантського і старшинського складу батальйону.
Головний старшина батальйону підпорядковується командирові батальйону.

Головний старшина батальйону зобов’язаний:
знати тактику дій батальйону у різних видах бою;
знати основні види озброєння та військової техніки батальйону, досконало володіти одним із них за напрямом підготовки;
брати участь у плануванні та проведенні заходів бойової підготовки батальйону та заходів, пов’язаних з професійним розвитком військовослужбовців рядового, сержантського і старшинського складу батальйону;
проводити роботу щодо підвищення рівня професійних знань та методичної майстерності військовослужбовців сержантського і старшинського складу батальйону, виховувати поважне ставлення до їх належності до професійного сержантського складу Збройних Сил України;
брати участь у проведенні контрольних занять із військовослужбовцями рядового, сержантського і старшинського складу батальйону;
контролювати проведення занять з бойової підготовки військовослужбовцями сержантського і старшинського складу батальйону, надавати їм допомогу в організації та проведенні занять;
своєчасно доповідати командирові батальйону про всі виявлені недоліки в підготовці військовослужбовців сержантського і старшинського складу батальйону;
знати ділові та морально-психологічні якості військовослужбовців сержантського і старшинського складу батальйону;
здійснювати контроль за додержанням військовослужбовцями рядового, сержантського і старшинського складу батальйону військової дисципліни та виконанням ними правил носіння військової форми одягу, вживати заходів щодо запобігання скоєнню злочинів та інших правопорушень серед військовослужбовців рядового, сержантського і старшинського складу батальйону;
перевіряти за дорученням командира батальйону хід несення служби особами добового наряду, які призначені від підрозділів батальйону;
за дорученням командира батальйону перевіряти виконання розпорядку дня та вживати заходів щодо згуртування військових колективів;
знати про потреби військовослужбовців рядового, сержантського і старшинського складу батальйону, своєчасно доповідати про ці потреби командирові батальйону і головному старшині бригади та подавати пропозиції щодо їх розв’язання;
подавати командирові батальйону пропозиції з питань проходження військової служби військовослужбовцями рядового, сержантського і старшинського складу батальйону;
брати участь у щомісячному аналізі стану військової дисципліни серед військовослужбовців сержантського і старшинського складу батальйону та надавати пропозиції щодо його поліпшення;
брати участь у доборі кандидатів для направлення на навчання і призначення на посади;
брати участь у засіданнях атестаційної комісії бригади з питань проходження військової служби військовослужбовцями рядового, сержантського і старшинського складу батальйону;
постійно підвищувати рівень своїх знань за фахом, а також удосконалювати практичні та методичні навички.

4 коментарі:

  1. Я ЗАРАЗ ФІНАНСОВО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Кредиту, який я отримав від LFDS. Я хотів би донести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з LFDS після того, як я втратив роботу та отримав відмову в кредиті мого банку та інших фінансових заклад за рахунок моєї кредитної оцінки. Я не міг платити збори за своїх дітей. Мене було поза рахунками, що збираються викинути з дому через неможливість платити свою оренду. Саме в цей період моїх дітей забрали у мене прийомну допомогу. Тоді я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, яких я вирвав у двох інтернет-кредитних компаніях. Поки я не прочитав про: Служба фінансування Le_Meridian (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) десь в Інтернеті, все ще не переконала, через що я пережила, поки мій родич, який є духовенством, також не сказав мені про поточну кредитну схему LFDS за дуже низькою процентною ставкою 1,9 %% та прекрасними умовами погашення без штрафних санкцій за невиконання платежу. У мене немає іншого вибору, ніж зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені назад. Цей день був найкращим і найкращим днем ​​мого життя, який ніколи не можна забути, коли я отримувати кредитне сповіщення у розмірі 400 000,00 доларів США, на яке я звернувся. Я ефективно використала позику, щоб погасити свої борги та створити бізнес, і сьогодні я та мої діти так раді й виконуємо. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) Телефон довідки WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати стільки тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою афери в Інтернеті. Дякую і Бог вас усіх благословив, я Олександр Артем із парку Горизонт до н.е., Україна.

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім17:11

    Чи може в ГСБ бути штатна зброя пістолет, якщо так на якій підставі?

    ВідповістиВидалити
  3. Анонім14:02

    Багато незрозуміло, а саме : 1. Хто вище по посадових обов'язках (гср чи технік роти ), і хто кому підпорядковані? 2. Чи підпорядковані сержант з мат.забезпечення та медик роти -гср ?

    ВідповістиВидалити


Интернет реклама УБС

Прихильники